torsdag, februari 09, 2006

"Love monkey" läggs på hyllan

Det har blivit mycket korta nyheter på 43 minuter på sistone, men så är det ibland i livet - kort. Här kommer en till: "Love monkey", som bara hunnit sändas i tre avsnitt och som jag recenserade efter avsnitt ett, verkar bli en kortlivad historia. Enligt Variety har serien dragits in tills vidare och CBS har för tillfället inga planer på att ge den en ny plats i tablån. Jag gillade det första avsnittet, men ärligt talat har jag faktiskt helt glömt bort att se de två efterföljande, vilket kanske säger en del om dess attraktionsförmåga. Tittarsiffrorna har inte varit direkt upphetsande i USA heller.

Men det är ju synd för de som gillade "Ed" att de inte får se Tom Cavanagh göra exakt samma roll som i den serien längre.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Fan det var ju lite synd.
jag tyckte det blev bättre fölr varje avsnitt.
Det var inte "Ed", men det funkade som tröst.

11 februari, 2006 15:33  
Anonymous Anonym said...

Om den inte får fortsätta rulla i rutan. Är det någon som har tröst tips på liknande serie. Då menar jag i sammma musikindustrismiljö.

Jag tycker det är synd, jag tyckte den fyllde ett hålrum för mig med innehåll i en genre där det passar med "Tom Cavanagh"-stuket.

12 februari, 2006 15:09  

Skicka en kommentar

<< Home