fredag, december 16, 2005

Weird Science har blivit med blogg

Bröderna Kjell och Magnus Häglunds sajt Weird Science, vars födelse förra sommaren var en starkt bidragande orsak till att mitt eget tv-beroende växte till nya höjder och sedermera fick mig att starta den här bloggen, har nu gjort något av en nypremiär efter att ha varit ouppdaterad sedan i somras. Weird Science stoltserar numera med en blogg, som enligt en kommentar av Kjell här på 43 minuter tidigare i höstas ska vara till för kortare grejer och snabba tankar (hittills handlar inläggen bara om tv men jag antar att det blir film också), till skillnad från de ... tja, rätt långa texter sajten varit känd för tidigare.

Jag tycker att det är helsjyst att Weird Science går in i bloggeran. Enda molnet i sikte är ju att trycket på mig själv ökar markant nu. Jag har ju varit van att husera rätt fritt som Sveriges meste tv-bloggare under hösten. Oh well, det kunde ju inte vara för evigt.