onsdag, mars 01, 2006

På tal om att inte promota ...

... serier i den omfattning de förtjänar, del två:

ZTV har tydligen börjat sända "It's always sunny in Philadelphia". Serien, som jag hyllade i höstas, måste ses av alla som har något vett i skallen. Vett verkar de däremot inte ha på ZTV, eftersom jag inte kan erinra mig att jag hört ett ljud knystas om att den dragit igång hos dem. Eller är det återigen jag som lever i en bubbla (vilket jag på intet sätt utesluter).

Oh well, hur som helst, i kväll klockan 00.20 (jaja, tekniskt sett i morgon) repriseras första avsnittet. Ordinarie sändning sker på måndagar klockan 22. Kolla!

Sönderrostat kaffe skrev först.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Visst har de kört en trailer ett tag. Dock utan att lyckas få fram att serien skulle vara något man vill se.

01 mars, 2006 17:50  
Anonymous Anonym said...

Let's hug it out: fast det är ett stort problem emd vilken jävla trailer som helst. Ytterst få saker som skaper ett "oohh, den måste jag se"-sug i det formatet.

itako: Kanal5 och ZTV är inte riktigt på samma storlek. Kanal 5, TV4 och TV3 kan göra reklamaffischer på stan, de andra kanalerna har inte riktigt den budgeten för det.

01 mars, 2006 18:08  
Anonymous Anonym said...

ZTV har både sänt trailers på TV, och gjort reklam i tidningar. Jag såg en i Aftonbladet i måndags.

01 mars, 2006 19:22  
Anonymous Anonym said...

Kanalens plattform är i det här fallet kanalen själv och de har kört trailers varje timme i en månadkänns det som. Ska de göra mer så behöver de göra om hela sin profil, och det verkar vara lite dumt att bara göra det därför.

01 mars, 2006 23:50  
Anonymous Anonym said...

Jag har sett massor av trailers till serien, la aldrig på minnet när den skulle börja däremot, men lät ju lite halvintressant och skulle väl kanske se det om jag råkade snubbla över den så att säga.

01 mars, 2006 23:56  

Skicka en kommentar

<< Home