tisdag, januari 24, 2006

"Vänner"-återförening var en bluff

I går skrev jag ett inlägg om att "Vänner" verkade vara på väg tillbaka till NBC med fyra nya heltimmesavsnitt. Det verkar dock ha varit en riktig tidningsanka. Till mitt försvar vill jag dock säga att jag la in en brasklapp och meddelade att uppgifterna inte var bekräftade av tv-kanalen.

NBC-chefen Jeff Zucker säger nu till Access Hollywood att storyn är helt fabricerad och innehåller 'not one ounce of truth'. Ryktena om en ny spinoff med de tre manliga "Vänner"-skådisarna verkar också ha varit helt tagna ur luften.

Nåväl, förr eller senare blir det väl någon sorts "Vänner"-återförening, vare sig vi vill det eller inte. Men inte än i alla fall, verkar det som. Jag är inte särskilt ledsen för det.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Om det nu visar sig vara en bluff så kan du med gott samvete säga att du inte var den enda som gick på det. :)

24 januari, 2006 10:36  
Blogger Konrad Olsson said...

Precis. Verkar som om DN gick på det:
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2204&a=515444&previousRenderType=3

24 januari, 2006 11:11  
Blogger Conan said...

Skönt att höra! Det bästa av allt var att både DN, SvD och AB gick på det. Källkritik, vad är det för trams?

24 januari, 2006 17:28  

Skicka en kommentar

<< Home